Invloedssessie

Zonnepanelen

Zonne-energie recycling; hoe gaan we dat betalen?

Stichting Zonne-energie Recycling Nederland organiseert op 13 april 2022 op de Solar Solutions vakbeurs een INVLOEDSESSIE. Fabrikanten, groothandels en importerende bedrijven en installateurs zullen voor de recycling van zonnepanelen moeten zorgen. Nu is dat nog goed te doen; er is weinig afval. Maar dat blijft niet altijd zo. Hoe organiseren we de recycling slim en kosteneffectief?  Ondernemers in zonne-energie worden van harte uitgenodigd om hun stem te laten horen en zo hun invloed uit te oefenen op hoe de rekening voor de recycling van zonnepanelen in de toekomst vorm zal krijgen. Om te beginnen presenteren we verschillende scenario’s om verdere gedachten te kunnen vormen en uit te wisselen.

Twee kansen om uw input te delen:

13 april 2022, 10-11 uur én dezelfde dag tussen 11-12 uur.

Programma:

• Presentatie: Voorstel Waarborg, verschillende scenario’s om als branche te voldoen aan recycleverplichtingen (30 minuten)
  • Interactie: Wat u belangrijk vindt; deel uw feedback en ideeën (30 minuten) voor producenten en andere stakeholders

Koffietafel: Ontmoet tijdens het interactieve deel andere betrokken Zonne-energie ondernemers rond recycling van PV panelen onder het genot van koffie en wat lekkers.

Aanmelden:

U kunt zich opgeven voor ons programma door een email te sturen naar: info@stichtingzrn.n. Vermeld daarbij uw naam, bedrijf, email en telefoonnummer alsmede of u fabrikant, groothandel, importerend bedrijf bent voor zonnepanelen of dat u bij ‘overige stakeholders’ hoort. Ook is het nodig om u in te schrijven voor de Solar Solutions beurs. Dat kan kosteloos via onderstaande link en het invullen van de invitatiecode: ZRN2022

Locatie:

Vergaderruimte 3 in het entreegebied van de Solar Solutions beurs, EXPO Haarlemmermeer. Routebeschrijving