Esther Zumpolle

Esther Zumpolle is onafhankelijk solar consultant en ondersteunt het bestuur van ZRN.

Sinds 1999 actief in de branche

In 1999 rolde ze per toeval in de zonne-energie branche en sindsdien kán en wíl ze niet anders meer dan zich inzetten in deze mooie, toekomstgerichte business. In de loop der jaren heeft ze diverse rollen vervuld waaronder inkoop, verkoop, marketing, business development en projectontwikkeling. Allemaal zeer boeiende en uitdagende taken, vandaar dat de variatie die freelancen brengt zo bij haar past. Ze wordt doorgaans omschreven als enthousiast, nuchter, eerlijk, resultaat- en klantgericht.

Een andere tak van de sport

Na jaren zich vooral ingezet te hebben op toename van zonnepanelen in Nederland, is het nu een verrijking om ook bij te dragen aan het 'netjes opruimen' van alle zonnepanelen die worden afgedankt. Ook hier werkt ze graag mee aan kwalitatieve en verantwoordelijke manier van inzamelen en recyclen.

Aanspreekpunt

Als het om ZRN gaat, is Esther het eerste aanspreekpunt voor de branche. Zij nodigt iedereen dan ook uit om bij vragen of opmerkingen contact met haar op te nemen.